fegyence 2011.05.26. 18:54

2. edzés - 3. nap

Mára jutott a húzódzkodás és a guggolás, mindkettőből szint teljesítve.

Kicsit részletesebben:

Függőleges húzás - 1. lépés - 3x40 - lépés a következő szintre

Minden gond nélkül ment a 3x40. Szépen lassan, nyugodt tempóban. Picit elfáradtam, de semmi extra, ez tényleg egyszerű feladat, a könyv is ezt mondja. Azért az fura, hogy hátul a vállamon érzek izmokat, meglátjuk izomláz lesz-e belőle. Ami talán a legfárasztóbb volt, az az ajtófélfa fogása, az ujjaim jobban elfáradtak, mint a vállam. Gyakorlatilag még most is remegnek, azt hiszem ma este már nem fogok gitárt a kezembe :)

Guggolás gyertyában - 1. lépés - 3x50 - lépés a következő szintre

Ebből még mikor hozzákezdtem, akkor sem tudtam mennyit fogok csinálni. Így hát nekikezdtem, szép lassú mozdulatokkal, figyelve, hogy a lendület lefele se hozza magától a lábam, kontrollal végig. A 30. körül elkezdett fájni a derekam, ami 45 környékén már nagyon intenzív volt, de gondoltam, mostmár az 50-et megcsinálom. Próbáltam a tartásomon változtatni folyamatosan, figyelve, hogy a nyakamon ne legyen terhelés, a felkarjaim fogjanak fel mindent, de nem igazán segített. A 2. sorozatnál már 25-nél elindult a fájdalom, nem örültem neki, de végülis éreztem, hogy az valamilyen izom, hát dolgozzon.

Mivel két sorozatot végig csináltam, úgy gondoltam miért ne kezdjek neki a harmadiknak, éreztem, hogy egyáltalán nem vagyok kifáradva, így 2 perc pihenő után (ennyi idő alatt elmúlt a fájdalom a derakamból) nekikezdtem a 3. sorozatnak. 15nél kezdődött a jól ismert fájdalom. Sikerült viszont szépen az 50-et megcsinálni, minden gond nélkül.

Ami érdekes volt a gyertyánál: mikor felálltam belőle, az első sorozat után még jónéhány lépést tántorogtam, mire visszanyertem az egyensúlyom. A második sorozat után 1-2 lépés és nem szédelegtem, a 3. sorozat után meg gyakorlatilag meg se tántorodtam (bár a kiegyenesedésem nem volt őszinte ;) )...

Most kb fél óra volt az edzés, nem érzem magam annyira fáradtnak, mint az előzőnél. Valószínűleg a fekvőtámasszal és lábemeléssel később fogok a következő szintre lépni... majd meglátjuk hogy adja... :)

És most úgy csinálnék még valamit... a könyv szerint pedig éppen az, hogy nem kéne...

Türelem ifjú padavan... ezt mondogatom magamnak :)

A bejegyzés trackback címe:

https://amatorfegyenc.blog.hu/api/trackback/id/tr602934863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása