fegyence 2011.06.02. 08:33

5. edzés - 9. nap

No ez a valóságban tegnap volt.

Vízszintes húzás - 3x7

Beszereztem a Decathlon-ból egy húzódzkodó rudat. Két fal közé betesz, kiteker, befeszül, edz. Ennyi volt az elmélet :) A gyakorlat kicsit mást mutat. Keresnem kellett két olyan falat, ami megtartja. A folyosón van egy rész, ahol az egyik fal derékszögben "elfordul". Gondoltam az egyik támasztéknak ez a rész jó lesz, mert amikor befeszítem a rudat, az olyan falat nyom, amelyik a rúddal egy irányban folytatódik. A másik fal viszont közfal, téglából van ugyan, de elég fura hangokat adott ki, amikor elkezdtem beszorítani a rudat. Sebaj, próbálgattam, stabilnak tűnt, gondoltam nem feszítem annyira, hogy áttörjem a falat... és ha minden jól megy, "rángatni" nem fogom, mert ha jól csinálom a gyakorlatot, folyamatosan ugyanazt a terhelést kell kapnia (felhúzom magam lassan, lassan visszaengedem, nincs lendület, stabilan ugyanaz az erő). Az eredmény az lett, hogy az első széria 8. húzásánál a rúd "elengedte" a falat... Következő széria előtt erősebben feszítettem be, az már bírta. Így alakult, hogy 7-es sorozatokat csináltam :) A 3. sorozatnál viszont kiderült, hogy így a jó. Úgy bedurrant a felkarom, hogy fizikailag nem lettem volna képes többet csinálni, ütköztek az izmaim ugyanis az alkarommal... A sarkam elcsúszik a gyakorlat közben, lehet ez is probléma, legközelebb megpróbálom majd valamilyen gumisarkú cipőben csinálni, mert a 7. húzás körül már kb a vállamig a rúd alatt voltam, olyan helyzetből meg nem lehet rendesen elvégezni a feladatot.

Bicska guggolás - 3x20

Erről semmi érdekeset nem tudok mondani, lassú tempóban az első sorozat 20. guggolása után úgy döntöttem ennyi elég lesz. Bírtam volna még, csak nem voltam benne biztos, hogy a 3 széria végig menne... A bal térdem iszonyúan ropogott közben, ez is egy adalék volt, hogy kevesebb darabszámmal edzek egyelőre sorozatonként, remélem a ropogás megszűnik idővel, nem akarom túlterhelni.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://amatorfegyenc.blog.hu/api/trackback/id/tr982950696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása