Vízszintes húzás - 3x5

rá kellett jönnöm, hogy a múltkor nem igazán jól csináltam a húzódzkodást. Ma jól csináltam, nem is ment belőle csak 5 az utolsó szériában. Valójában 7-5-5 volt a sorozat de mindig csak az utolsót fogom feltüntetni a szorzó után, mert így látom min kell javítani. Siralmasan kevésnek tűnik ez a 3x5 és érzem, hogy nem is menne több... nagyon nem értem még hogy is lehetne valójában többet csinálni, az első sorozat 6-7 környékén úgy bedurran a felkarom, hogy fizikailag ütközik, nem is tudok húzást csinálni... Lehet, hogy magasabbra kellene tennem a húzódzkodó rudat, hogy jobban alatta legyek... nem tudom. Mindenesetre még mindig probléma, hogy a sarkaim elcsúsznak. Próbáltam cipőben is, de annyira kevés súly van a sarkamon, amikor felhúzom magam, hogy ígyis úgyis csúszik egyre messzebb... Ez számomra még rejtély hogy fogok ebben fejlődni... De végülis tisztában voltam vele régen is, hogy önerőből (nekirugaszkodás nélkül) egyetlen húzódzkodást sem tudtam még soha életemben megcsinálni...

Bicska guggolás - 3x30

Nagyjából gond nélkül ment, elfáradni azért elfáradtam a végére rendesen. A bal térdem még mindig iszonyúan ropog. 3x40 kell a szint lépéshez, ezt akár meg is csinálhatnám, de zavar a bal térdem állapota, így óvatoskodok tovább... Azért 3x35-öt valószínű bepróbálok következő alkalommal.

A bejegyzés trackback címe:

https://amatorfegyenc.blog.hu/api/trackback/id/tr982968772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása