fegyence 2011.06.28. 20:43

14. edzés - 36. nap

Vízszintes húzás - 3x7

Na azt hiszem meg van hogy kell ezt csinálni :) sikerült a lábam megtámasztani, így nem csúszik el. Így végre tényleg a húzódzkodásra tudok koncentrálni. Persze jelentős javulás nem lett a múltkori 3x6-hoz képest :) Mindenesetre most maradok úgy, hogy 2x7 és a harmadik szériában annyit nyomok, ami a csövön kifér :) Ma ez 7 volt :) Szebben nézne ki, ha 2x10 és utána egy remek harmadik széria, de érzem ez még messze van.

Bicska guggolás - 3x40 (lépés a következő szintre)

Megcsináltam megint a 3x40-et, ment szépen... Az utolsó 10-et eléggé éreztem, de még tudtam volna folytatni, úgy éreztem, úgyhogy szerintem simán jöhet a következő lépés... A bal térdem még mindig recseg-ropog, a jobb térdem okés...

A legutóbb fekvőtámaszt csináltam, és az az igazság, hogy eléggé nagyon izomlázam van még mindig, pedig most vagyok a 3. napon (két napot hagytam most ki, tegnap még fájdalmasabb volt az izomláz, és a könyv szerint nem jó ilyenkor megerőltetni). A mai napot viszont már nem hagytam ki, szükségem volt a mozgásra :) Azért elég erősen elgondolkoztat ez, hogy miért volt/van ilyen intenzív izomlázam? No meglátjuk a legközelebbi fekvőtámasz edzést, akkor már a 40-20-20 helyett 3x25-el fogok próbálkozni.

 

A bejegyzés trackback címe:

http://amatorfegyenc.blog.hu/api/trackback/id/tr173022858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.