fegyence 2011.07.26. 20:17

17. edzés - 64. nap

Vízszintes húzás - 3x7

3x8-al próbálkoztam, a 3. sorozatban viszont már a 6. húzódzkodás is elég bénán sikerült, így marad a 3x7. Próbálok koncentrálni és az első két sorozatban tényleg csak 7-et csinálni, az utolsót megnyomni inkább, amennyi megy...

Guggolás támasszal - 3x20 (40)

2x20 után a 3. sorozatban annyit csináltam, amennyi "jól esett", ez 40 volt. 3x30 a szintlépéshez a követelmény, szerintem menne simán. De a türelem és a gyakorlás jegyében következő alkalommal is csak 3x25-öt csinálok, egész pontosan 2x25 + az utolsó szériában amennyi belefér, remélem a 40 megint menni fog. Ettől a gyakorlattól a farizmom eléggé érezhetővé vált :) Fura, hogy csak annyiban különbözik az előző feladatoktól, hogy magasabban "támaszkodom", és máris újabb izmokat mozgatok vele...

A bejegyzés trackback címe:

http://amatorfegyenc.blog.hu/api/trackback/id/tr443102188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.08.08. 23:15:05

Szia!

Látom megakadtál a vízszintes húzással, nyugi, ez eddig szinte mindenkinek gondot okozott. Nagyon jó módszer, ha a függőleges és vízszintes húzás között egy átmeneti lépést beiktatsz, a rudat felszereled kb a 2 gyakorlat közötti magasságba, és így nagyobb szögben csinálod a húzódzkodást, valamivel könnyebb.

fegyence 2011.08.29. 13:39:00

@Azogh: a 3x7 az megy egyelőre. Úgy gondolod jobb, ha inkább úgy állítom a rúd magasságát, hogy nagyobb darabszámú szériákat húzzak?
Én tényleg nem tudom eldönteni melyik lenne a jobb :) Most ráadásul egy hónapot ki kellett hagynom, így most jön a szintfelmérés megint :)

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.08.30. 11:23:08

Szerintem próbáld ki, melyik a jobb. Főleg szünet után lehet jobban jársz a könnyített gyakorlattal.