fegyence 2011.09.06. 22:55

19. edzés

 

Fekvőtámasz előredőlve - 3x22 

Ismét csak azt tudom írni, hogy nagy volt a kimaradás. Folytattam 22-es sorozatokkal, fáradtam, de ment stabilan.

Hajlított lábemelés fekvésben - 3x15 (20)

Szintén ugyanazzal a szériával próbáltam meg ahol abbahagytam. Ment. Talán sikerül felvenni a fonalat ott, ahol abbahagytam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://amatorfegyenc.blog.hu/api/trackback/id/tr33207787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása