fegyence 2011.09.09. 21:12

20. edzés

Vízszintes húzás - 3x6

A nagy szünet miatt 3x6-al próbálkoztam, ez ment. Az lesz végülis itt a terv, hogy nem teszem a rudat alacsonyabbra, ellenben nem eresztem vissza magam csak félig. Így folyamatosan tényleg izommal tartom magam. Amikor a 3x15-öt stabilan hozom ebben a formában, akkor próbálom majd meg leengedni magam teljesen (majdnem teljesen), és úgy elindulni megint 3x5-ről. Talán ez beválik és egyszer eljutok odáig, hogy majd egy teljesen szabályos húzódzkodást megcsinálok, önnön erömből föggőlegesen :)

Guggolás támasszal - 3x25 (30)

Ezzel a gyakorlattal annyira nem érződik, hogy volt kihagyás. Nekiestem a 3x25-nek, ment is simán. Utolsó szériában 30 volt, nem igazán tudtam volna szépen tovább folytatni. Nagyon kis szünetet tartottam a szériák között (30-40 másodperc), így ezzel a feladattal kapcsolatban elégedett vagyok azzal, amit hoztam. Következő alkalommal valószínűleg nekiesek a 3x30-nak, és bizonyosan menni is fog.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://amatorfegyenc.blog.hu/api/trackback/id/tr963214554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása